Wnioski wybrane przez Radę LGD wraz z całą dokumentacją dotyczącą wyboru zostały przekazane do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w dniu 12.01.2017r.
Wnioski rozpatrywane są w terminie 3 miesięcy od dnia przekazania tego wniosku przez LGD do UMWW.
Urząd Marszałkowski po zapoznaniu się z wnioskami dokona oceny złożonej dokumentacji. W przypadku wezwania LGD lub podmiot do uzupełnienia braków lub złożenia wyjaśnień, następuje wstrzymanie bieguterminu rozpatrywania wniosku o przyznanie pomocy do czasu wykonania przez ten podmiot lub LGD w/w czynności.
Po upływie 3 m-c Urząd Marszałkowski:
1. wzywa podmiot ubiegający się o przyznanie pomocy do zawarcia umowy – w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku o przyznanie pomocy
2. informuje podmiot ubiegający się o przyznanie pomocy o odmowie przyznania pomocy – w przypadku gdy nie są spełnione warunki przyznania pomocy
W każdym przypadku i na każdym etapie weryfikacji, prosimy o kontakt z biurem LGD.